وکیل در ایران

وکیل در ایران
چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند. اما ممکن است امکان حضور در ایران را نداشته باشند. پس در این شرایط می‌توانند به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهند.

برای چه اموری باید به وکیل وکالت دهیم؟

شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید.

وکیل طلاق در ایران

یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. فرقی نمی‌کند هر دو در یک کشور یا در کشورهای متفاوت زندگی کنند. در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود. مزایای اخذ گواهی انحصار وراثت توسط وکیل بیشتر بخوانید: مزایای اخذ گواهی انحصار وراثت توسط وکیل  
وکیل در ایران
وکیل در ایران
 

وکیل طلاق توافقی در ایران

طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.

چگونه به وکیل در ایران وکالت دهیم؟

اگر قصد دارید برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران وکالت دهید، باید از طریق سامانه ثنا یا میخک اقدام کنید. سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید. بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید. بعد از ثبت نام باید با وکیل خود یک قرارداد الکترونیک تنظیم و آن را امضا کنید.
ما برای شما چه کار می کنیم؟

چگونه باید به وکیل اعتماد کنیم؟

زمانی که شما قصد انجام پرونده حقوقی به کمک وکیل در ایران را دارید، یکی از اعضای خانواده شما می‌تواند مستقیما به دفتر وکیل مراجعه و شرایط پرونده را به صورت حضوری برای ایشان توضیح دهد. ضمن این‌که شما باید به وکیل از طریق سامانه ثنا یا میخک وکالت دهید. که سامانه میخک مربوط به وزارت امور خارجه و سامانه ثنا مربوط به قوه قضاییه است. برای وکالت دادن باید اطلاعات وکیل خود را به صورت کامل وارد کنید که قابل پیگیری است. شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید.

شماره وکیل در ایران

برای پیدا کردن وکیل در ایران می‌توانید با موسسات حقوقی مختلف صحبت کرده و مشاوره دریافت کنید. موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.
4.8/5 - (20 امتیاز)

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در تلگرام دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی

تحریریه دادسو

این مقاله توسط تیم تحریریه دادسو گردآوری، تنظیم و تحریر شده است.
اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. در صورت تمایل برای مشاوره با وکیل با دادسو در ارتباط باشید.

54 پاسخ

  1. من ساکن فارسون نروژ هستم و نیاز به وکیل در ایران دارم. برای رسیدگی به پرونده ملکی که از پدرم به جا مونده. من تنها ورثه ایشون هستم. و پردم اینجا فوت کردن. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم. لطفا راهنمایی کنین.

    1. سلام، وقت بخیر
      عذرخواهی میکنم بابت تاخیر در جواب!
      بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  2. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم. برای کارای طلاق توافقی. هیچی هم بلد نیستم و ایرانم نمی تونم بیام. لطفا کمکم کنین.

    1. سلام، وقت بخیر
      لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. من به یک وکیل در ایران برای انحصار وراثت به صورت فوری نیاز دارم. سامانه ثنا هم عضو هستم و نیاز به یک گواهی انحصار وراثت دارم. مرجایی هستم از نروژ. لطفا به من ایمیل بزنید.

    1. سلام وقت بخیر
      همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید.

  4. من وکیل در ایران میخوام برای طلاق توافقی. ساکت دانمارک هستم. چیکار باید بکنم؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      با کارشناسان دادسو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
      باید از طریق سامانه میخک به یکی از وکلای ما وکالت دهید.

  5. سلام ، من یک وکیل توی ایران میخواستم بگیرم ، راه های ارتباطی با شما چیه؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      در صورتی که نیاز به خدمات وکیل در ایران دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  6. سلام ، من میخوام وکالت بدم به یک وکیل در ایران ، بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت ، باید چیکار کنیم؟

    1. سلام، وقت بخیر
      بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت، باید از طریق قسمت وکالتنامه ها، یک وکالتنامه در سامانه میخک تنظیم کنید و حدود اختیارات وکیل و اطلاعات هویتی وکیل را وارد نمایید و کد رهگیری سامانه میخک را دریافت نمایید. سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید.
      برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  7. سلام خواستم تشکر کنم از شما بابت انجام تمام کار های توی ایران رو که من با آسوده خاطر همه چیو به شما سپرده بودم

  8. سلام وقت خوش ، من یک پرونده درباره دعوای شرکت هست و در مورد صادرات و واردات هست ، شما میتونید یک وکیل درایران بهم معرفی کنید

    1. سلام، وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات وکیل در ایران از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  9. سلام خسته نباشید ، من میخوام وکیل در ایران بگیرم ، فقط بعد از ثبت نام در سامانه چقدر طول میکشه تا اطلاعات هویتی تایید بشه

    1. سلام، وقت بخیر.
      اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود.

  10. سلام وقت بخیر ، من یه وکیل در ایران میخواستم برای حضانت فرزند که با تجربه باشه ، شما کسی رو می شناسین؟

    1. سلام، وقت بخیر
      در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند.
      برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  11. سلام ، ما یک وکیل در ایران نیاز داریم که خودش دفتر داشته باشه ، شما کسی رو می شناسین؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.
      برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  12. سلام خسته نباشید ، ببخشید وکیلی در ایران اگر بخواهیم بگیریم ، در همه حوزه ها فعالیت می کنن یا فقط طلاق هست

    1. سلام، وقت بخیر.
      شما برای چه خدماتی نیاز به وکیل در ایران دارید؟
      برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

  13. سلام شما وکیل در ایران برای کار های انحصار وراثت دارین ؟ و حضور ما در طول این پروسه الزامی هست یا نه ،؟ من در دبی زندگی می کنم

  14. سلام
    ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید.

    1. سلام، وقت بخیر.
      قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان دادسو در ارتباط باشید.

  15. سلام روز بخیر، من چند تا کار اداری از جمله مالیت دارم و میخوام برای این کار وکیل از ایران بگیرم ، لطفا کسی رو معرفی کنین که در این حوزه با تجربه باشه

    1. سلام، وقت بخیر.
      کلیه خدمات وکیل در ایران توسط وکیلا دادسو قابل انجام است. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.

  16. سلام خسته نباشید من میخواستم برای درخواست مهریه ، وکیل در ایران بگیرم آیا این خدمات رو شما ارایه میدین یا خیر؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      در صورتی که برای پرونده خود نیاز به وکیل مهریه دارید، این خدمات توسط دادسو به صورت کامل ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان دادسو در ارتباط باشید.

  17. سلام ، واقعا ممنونم از خدمات شما ، کار من رو خیلی خوب راه انداختین و وکیلی که معرفی کردین عالی بود

    1. سلام، وقت بخیر.
      خوشحالیم که نسبت به خدمات وکیل د رایارن رضایت داشتید. باعث افتخار ماست.

  18. سلام خسته نباشید ، میخواستم بدونم چطوری میتونیم به وکیل در ایران وکالت دهیم یا از چه سایتی امکانپذیر هست؟

  19. سلام وقت بخیر ،
    من توی کشور سوئیس زندگی می کنم و چند تجربه بد از گرفتن وکیل در ایران داشتم ، می خواستم بپرسم شما خدماتی در این راستا ارائه میدین

    1. سلام، وقت بخیر.
      بله./ کلیه امور مربوط به ایرانیان حارج از کشور و وکیل در ایران در دادسو قابل پیگیری هستند. کلیه خدمات مربوط به طلاق در سوئیس را وکلای دادسو برای شما انجام می دهند.

  20. سلام
    خواستم تشکر کنم از شما بابت راهنمایی هایی که در مورد گرفتن وکیل در ایران کردین ، بینهایت ممنون

    1. سلام، وقت بخیر.
      ممنون از مشارکت شما. خوشحالیم که راضی بوده اید.

  21. سلام ،ما یک شکایت بین المللی داشتیم می خواستیم برای پیگیری یک وکیل در ایران بگیریم ، شما پیشنهاد تون چیه

    1. سلام، وقت بخیر.
      برای بررسی پرونده با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید

  22. سلام خسته نباشید ، من برای طلاق همسرم نیاز به یک وکیل در ایران دارم ، آیا میتونم با شما همکاری کنم

    1. سلام، وقت بخیر.
      بله. با کارشناسان دادسو تماس بگیرید.

  23. وکیل در ایران رو چجوری بگیرم؟ پولشو چجوری باید بدم؟
    من ۲۰ ساله ایران نیستم و نمیتونم به پول ایران پرداخت کنم.

    1. سلام، وقت بخیر.
      امکان پرداخت ارزی وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

  24. من برای طلاق در فرانسه نیاز به وکیل در ایران دارم. چیکار باید بکنم؟ میخوام طلاق توافقی در ایران ثبت یشه برام. همسرمم موافق طلاق هستش. فقط میخواییم وکیل بگیریم چون ایران نمی تونیم بیاییم

    1. سلام، وقت بخیر.
      کلیه امور مربوط به طلاق در فرانسه توسط دادسو انجام می شود.
      در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد.

  25. وکیل در ایران داشته باشیم، می تونه به جای ما اقدام کنه برای طلاق؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      شما برای ثبت طلاق نیاز به وکیل در ایران دارید. ر صورت تمایل با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید.

  26. وکیل در ایران کارای انحصار وراثت رو هم انجام میده؟ شما تو دادسو انجام میدین؟

    1. سلام، وقت بخیر.
      بله. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل در ایران با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید.

    1. سلام
      ممنون از مشارکت شما آقای پیران عزیز.
      خوشحالیم که از نتیجه پرونده راضی هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *