مشاور حقوقی طلاق

پیشنهاد ما این است که در صورتی که قصد طلاق دارید حتما با یک مشاور حقوقی طلاق مشورت کنید.

مشاوران حقوقی طلاق دادسو به طور کامل مراحل، شرایط و جزئیات طلاق را به شما توضیح می‌دهند. در صورتی که به مشاوره نیاز دارید با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

طلاق توافقی

طلاق توافقی، نوعی از طلاق است که زن و شوهر با انجام آن مخالف نیستند. هنگامی که زوجین برای طلاق رضایت داشته باشد، ثبت دادخواست طلاق بدون مشاجره، در زمان و مخارج صرفه‌جویی آن صرفه‌جویی می‌شود.

در حقیقت در این نوع طلاق زن و شهر هیچ‌گونه اختلاف نظری در خصوص موضوعات مالی و یا غیرمالی ندارند و به آن طلاق فوری نیز گفته می شود. زمانی که هردوی آن‌ها در رابطه با موضوعات مهمی مانند حضانت، نفقه، توزیع و تقسیم مال و حمایت از همسر توافق داشته باشند، یک طلاق معمولی و بدون اعتراض می‌تواند تا حد مقبولی در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی نماید.

طلاق توافقی مربوط به شرایطی است که زن و شوهر در خصوص کلیه مسائل مشترک تصمیم می‌گیرند و به توافق می‌رسند. بنابراین تکلیف مسائلی مانند نفقه، حضانت، تقسیم اموال و غیره معین شده و اسناد و مدارک مربوط به این موارد هم قابل ارائه است.

چنانچه زوجین با طلاق توافق داشته باشند و حتی اگر یکی از آن‌ها در جلسات دادگاه شرکت نکند، دادگاه می‌تواند برای صدور حکم اقدام کند.

زن و شوهری که در بعضی موارد غیراساسی با هم توافق ندارند، می‌توانند بدون اعتراض روند طلاق خود را  انجام دهند اما باید پیش از شروع فرایند، مذاکره کنند. در این موارد می‌توان از یک نفر به عنوان میانجی هم کمک گرفت و یا با استخدام یک وکیل، مذاکرات و توافقات را انجام داد.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

  • اصل شناسنامه و کارت ملی مرد
  • اصل شناسنامه و کارت ملی زن
  • اصل عقدنامه و رونوشت آن
  • وکالت‌نامه محضری (در صورت حضور وکیل توافقی برای مرد یا زن یا هر دو)
  • توافقنامه درباره مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و سایر حقوق
  • گواهی عدم بارداری زن
  • گواهی بکارت زن (برای طلاق توافقی در دوران نامزدی یا عقد)
  • نظر مشاور دادگاه خانواده

شما می‌توانید مدارک لازم را با راهنمایی مشاور طلاق رایگان گردآوری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر پیشنهاد می‌کنیم مقاله “برای طلاق توافقی چه مدارکی لازم است” را مطالعه کنید.

مراحل طلاق توافقی

حتی در صورتی که زوجین برای متارکه توافق داشته باشند نیز باید از دادگاه گواهی عدم امکان سازش را اخذ کنند.

مرحله اول مشاوره اجباری است. برای این منظور باید به سامانه نوبت دهی طلاق مراجعه کرده و بعد از انجام ثبت نام، اطلاعات زوجین را برای ثبت درخواست وارد کرد. مرحله دوم، ارائه دادخواست طلاق به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است. برای اخذ رأی (دادنامه) از دادگاه همراه داشتن مدارک لازم که پیش از این اشاره کردیم، الزامی است.

مرحله سوم؛ ثبت درخواست طلاق با تعیین وقت دادرسی همراه است. به زوجین در سامانه ثنا اطلاعات لازم درباره جلسه دادرسی اعلام خواهد شد. پیامک‌های حاوی ابلاغیه نیز به زوجین ارسال می‌شوند. مرحله آخر؛ بعد از حضور در دادگاه و اعلام شدن نظر دادگاه، نوبت به ثبت طلاق در محضر به صورت رسمی می‌رسد. شما با مشاوره حقوقی طلاق می‌توانید اطلاعات کاملی به دست آورید. در ضمن با سپردن کارها به وکیل طلاق توافقی به خصوص وکیل آنلاین کار طلاق توافقی را با دقت کامل انجام دهید. همچنین برای آشنایی بیش‌تر پیشنهاد می‌کنیم مقالات مراحل طلاق توافقی و مراحل طلاق از طرف مرد را مطالعه کنید.

وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی بدون استخدام وکیل نیز قابل انجام است. کسانی که مدت کمی از تاریخ ازدواجشان گذشته باشد، فرزند خردسال ندارند و دارایی کمی برای تقسیم دارند، بدون کمک وکیل هم می‌توانند روند طلاق را به اتمام برسانند.

زوجین با شرایط پیچیده‌تر هم شاید بخواهند بدون کمک گرفتن از وکیل برای طلاق خود اقدام نمایند، اما در این مورد باید جوانب احتیاط را در نظر گرفت.

با کمک یک وکیل طلاق توافقی، شما با خیال راحت در مسیر قدم می‌گذارید و مطمئن هستید که اشتباهات احتمالی کمتر خواهد شد. یک وکیل طلاق توافقی که در این حوزه دارای تخصص و دانش لازم باشد می‌تواند با صرف کمترین زمان و هزینه شما را به مقصد برساند و در این مسیر میزان به وجود آمدن مشکلات را به حداقل برساند.

در این اپیزود، تمامی سوالات احتمالی شما در زمینه طلاق توافقی و حق طلاق پاسخ داده شده است.

شرایط یک مشاور حقوقی

مشاور حقوقی شما به احتمال زیاد یک وکیل دارای مجوز برای وکالت در منطقه شما خواهد بود. اما برخی از شرایط خاص‌تری وجود دارد که باید در مورد آن بدانید.

وکیلی که به موکلین خود در مورد میانجیگری توصیه می‌کند، اغلب به عنوان وکیل مشاور شناخته می‌شود. فقط یافتن کسی که دارای مجوز برای وکالت باشد کافی نیست. علاوه بر این، شما به یک وکیل با تجربه قابل توجه در زمینه قانون طلاق احتیاج دارید. در برخی از منطقه‌ها، وکلا می‌توانند به عنوان متخصص در زمینه‌های خاصی از قانون گواهینامه دریافت کنند.

اگر این موضوع در منطقه شما صادق است، به دنبال یک متخصص خبره در قانون طلاق یا قانون خانواده یا قانون زناشویی باشید. این امر ممکن است اغراق‌آمیز به نظر برسد، اما بسیاری از متخصصان معتبر در مورد میانجیگری کاملاً آگاه هستند و به عنوان وکیل مشاور باتجربه فعالیت می‌کنند. هزینه بالای مشاوره آنها اغلب باکیفیت و کارایی مشاوره آنها توجیه می‌شود.

علاوه بر این، وکیل مشاور شما باید به دلیل شایستگی، صداقت و رفتار محترمانه با مشتریان شهرت خوبی داشته باشد. از منابع ارجاع خود در مورد این ویژگی‌ها بپرسید.

همچنین بسیار مهم است که وکیل مشاور شما در میانجیگری مجرب باشد و از آن حمایت کند. یک وکیل مشاور که نسبت به این امر بی‌اطلاع یا با آن مخالف است، می‌تواند تمام تلاش شما را برای طلاق تضعیف کند.

برای مثال، وکیلی که میانجیگری را تأیید نمی‌کند یا کسی که فکر می‌کند این امر ایده خوبی است؛ اما اطلاعات کافی در مورد آن ندارد، می‌تواند به راحتی به شما توصیه کند که از نظر قانونی درست اما بسیار خصمانه رفتار کنید.

آنچه شما می‌خواهید مشاوره‌ای است که برای آگاه کردن شما از حقوق قانونی شما و کمک به شما برای ایجاد یک توافق معقول طراحی شده است.

خصوصیات یک مشاوره حقوقی رایگان مناسب

افراد، مؤسسات و دفاتر حقوقی زیادی وجود دارند که مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند. اما پرسش اصلی ما این است که خصوصیات یک مشاوره حقوقی رایگان مناسب چیست؟ به راستی آیا هر مشاوره حقوقی که در حال حاضر ارائه می‌شود مفید و مناسب است و در زمان حضور در جلسات مشاوره حقوقی رایگان به چه مواردی می‌بایست توجه کرد؟

  • مشاوری که بدون توجه به اینکه هزینه‌ای به عنوان حق مشاوره پرداخت می‌شود یا خیر، می‌تواند تمام جوانب حقوقی پرونده مورد نظر را تحلیل کند.
  • یک مشاور حقوقی خوب تلاش می‌کند بهترین راه‌حل را به مراجعه‌کننده خود نشان دهد تا بتواند به طور صحیح و با حداقل عارضه یا آسیب به پرونده خود رسیدگی کند.
  • مشاوره حقوقی رایگان در صورتی مفید و مناسب است که مراجعه‌کننده احساس نکند مشاور به دنبال مسائل مالی یا جذب پرونده است.
  • در مشاوره حقوقی مناسب پرونده به حاشیه نمی‌رود و فقط بخش اصلی پرونده بررسی می‌شود.
  • در مشاوره حقوقی مناسب و مفید امکان برنده شدن در پرونده به صورت واقع‌بینانه برای موکل روشن می‌شود و در صورت عدم اعتبار قانونی، مشاور سعی می‌کند موکل را از طرح دعوی و اتلاف وقت و هزینه منصرف کند.

برای اینکه از بهترین مشاوره وکیل طلاق استفاده کنید، بهتر است به چند ویژگی مشاور طلاق توجه داشته باشید:

  • قابل اعتماد و امین باشد.
  • تجربه و دانش کافی برای مشاوره طلاق داشته باشد.
  • با قدرت لازم، بهترین تصمیم گیری را انجام دهد.
  • با قدرت کلام کافی، مسائل را به ساده ترین زبان توضیح دهد.
  • منفعت طلب نبودن یکی از ویژگی‌های وکیل و یا مشاور حقوقی طلاق به حساب می‌آید.

چگونه می‌ توانیم مشاوره حقوقی رایگان در مورد طلاق دریافت کنیم؟

قانون خانواده – اگر حضانت فرزند یا پرونده طلاق دارید، ممکن است کمک‌های حقوقی بتواند شما را یاری کند. با یک دفتر حقوقی در حوالی محل سکونت خود تماس بگیرید یا از قاضی پرونده خود بخواهید که یک وکیل کمک حقوقی را برای نمایندگی شما در دادگاه تعیین کند.

راه‌ های بهره‌گیری از مشاوره حقوقی

افراد، مؤسسات و دفاتر حقوقی راه‌های استفاده از مشاوره حقوقی رایگان را به روش‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا هرکسی با توجه به شرایط خود به راحتی بتواند از این خدمات بهره‌مند شود.

*مشاوره حقوقی به صورت تلفنی – بسیاری از مکان‌هایی که خدمات مربوط به مشاوره حقوقی را در اختیار مراجعه‌کنندگان می‌گذارند، معمولاً چندین شماره تلفن را هم در صفحه تبلیغات خود به اشتراک می‌گذارند تا مردم بتوانند به سادگی و از راه تماس تلفنی با فرد مورد نظر (مشاور) در ارتباط باشند.

تماس و ارتباط تلفنی غالباً هزینه دیگری به جز تعرفه تلفن ندارد و کاملاً رایگان است. این روش رایج‌ترین راه برای استفاده از مشاوره حقوقی رایگان است.

*مشاوره حقوقی به صورت آنلاین: یکی دیگر از راه‌های دریافت مشاوره حقوقی رایگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشاوره حقوقی به صورت آنلاین است. مشاوره حقوقی آنلاین معمولاً در بستر رسانه‌های اجتماعی مانند واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره یا اپلیکیشن‌های تخصصی صورت می‌گیرد. این روش نیز عموماً هزینه دیگری به جز اینترنت نخواهد داشت.

البته لازم به ذکر است مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و تلفنی برای دقایقی محدود و پرسیدن چند سؤال ساده رایگان است و تحلیل و ارزیابی دقیق پرونده‌ها و یا تفسیر حکم، محاسبه ارث و میراث و یا دیه و همچنین بررسی پرونده‌ها و تنظیم اسناد دادگاه عموماً شامل هزینه می‌شود.

برخی از دفاتر یا شرکت‌های حقوقی نیز ممکن است برای اولین بار مشاوره حقوقی را به صورت رایگان ارائه دهند. با این حال، این یک امر سراسری نیست و مشاوره حقوقی به صورت حضوری عموماً مستلزم پرداخت هزینه مشاوره است.

پیدا کردن مشاور حقوقی

بهترین راه برای یافتن یک مشاور حقوقی خوب از طریق یک معرف است. میانجی شما ممکن است بتواند لیستی از وکلای مشاور بالقوه‌ای را که می‌شناسد به شما ارائه دهد. یا اگر با یک مشاور، یا مشاور مالی یا مشاور دیگری کار می‌کنید، ممکن است بتوانید از این طریق ارجاعات را دریافت کنید.

ممکن است در جستجوی میانجی به نام وکلای مشاور خوب برخورد کرده باشید. بسیاری از وکلای میانجی نیز خدمات خود را به عنوان وکیل مشاور ارائه می‌دهند. این همان جایی است که مشورت و نظر دوستان، خانواده و آشنایان نیز می‌توانند مفید باشد، به خصوص اگر خودشان از طریق میانجیگری اقدامی انجام داده باشند و درک کنند که یک وکیل مشاور خوب چقدر می‌تواند مفید باشد.

علاوه بر ارجاعات، ممکن است سعی کنید با کانون وکلای محلی، انجمن میانجیگری حرفه‌ای یا مرکز میانجیگری تماس بگیرید. در نهایت، می‌توانید فهرستی از وکلا را بر اساس منطقه جغرافیایی و فهرستی از وکلای ملی را که در بسیاری از کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های حقوقی و همچنین در اینترنت موجود است دریافت کنید.

ویژگی‌های یک مشاور حقوقی خوب

شما می‌توانید شماره وکیل طلاق رایگان را به راحتی و با جستجو در اینترنت نیز به دست بیاورید. اما بهتر است به چند ویژگی مشاوره حقوقی و وکیل طلاق آنلاین توجه داشته باشید.

طبق اصل 35 قانون اساسی، طرفین دعوا می‌توانند وکیل و مشاور حقوقی انتخاب کنند و در صورت عدم توانایی در انتخاب وکیل، برای آنها امکاناتی فراهم می‌شود که بتوانند بهترین وکیل را مورد انتخاب قرار دهند.

چرا باید با یک مشاور حقوقی مشورت کنید

در برخی مواقع قبل از اینکه توافق‌نامه‌ای را در میانجیگری منعقد کنید، ممکن است بخواهید با شخصی در مورد حقوق قانونی خود مشورت کنید. در حالی که می‌توانید از انجام تحقیقات حقوقی خود چیزهای زیادی در مورد حقوق خود بیاموزید، مشورت با یک مشاور حقوقی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا پاسخ‌هایی را دریافت کنید که به طور خاص با پرونده شما مطابقت دارند. مشاور حقوقی شما همچنین می‌تواند به پیش‌بینی طیف وسیعی از نتایج حقوقی احتمالی و هزینه‌های مربوط به وکیل برای مقابله برای آنها را در صورت مراجعه به دادگاه کمک کند.

دانستن نتایج احتمالی می‌تواند برای یک مذاکره موفق ضروری باشد. یک مشاور حقوقی خوب می‌تواند شما را در تکنیک‌های مذاکره راهنمایی کند و به شما کمک کند راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای پیشنهاد در میانجیگری بیندیشید.

مشاور حقوقی می‌تواند به عنوان مربی حقوقی بر اساس نیاز در طول میانجیگری عمل کند. حتی قبل از میانجیگری، مشاور حقوقی / مربی حقوقی شما می‌تواند به شما در ارزیابی گزینه میانجیگری، انتخاب میانجی و متقاعد کردن همسرتان برای میانجیگری کمک کند. در طول دوران بین جلسات، می‌توانید با مربی حقوقی خود مشورت کرده تا سؤالات را برای شما روشن کند و شما را برای مذاکره آماده کند.

مشاور حقوقی شما می‌تواند هر توافق‌نامه کتبی را که توسط میانجی تهیه شده است بررسی کند تا مطمئن شود آنچه که نوشته شده، بیانگر آن چیزی است که می‌خواهید گفته شود و پس از امضای آن از نظر قانونی ملزم به اجرا خواهد بود.

در نهایت، مشاور حقوقی شما می‌تواند با دادگاه ارتباط برقرار کند و به شما کمک کند پس از امضای توافقنامه صلح، مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی غیرقابل اعتراض را آماده کنید – در صورتی که میانجی شما این کار را برای شما انجام ندهد.

چه زمانی باید با یک مشاور حقوقی مشورت کرد

هنگامی که یک مشاور حقوقی پیدا کردید که میانجیگری را درک و از آن حمایت می‌کند، ایده خوبی است که در اوایل این فرایند یک جلسه مشاوره مختصر داشته باشید. این کار نه تنها اطلاعات مهمی در مورد حقوق قانونی خود به شما می‌دهد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا رابطه کاری خوبی با مشاور حقوقی خود ایجاد کنید.

در واقع اگر قراردادهای عمومی، خصوصی و بین المللی به درستی فسخ یا باطل نشوند یا تفسیر درستی از آنها به طرفین قرارداد ارائه نشود، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. علاوه بر این نوشتن دقیق قراردادها از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است. در این شرایط مشاور حقوقی به نگارش صحیح قرارداد و ذکر مفاد ضروری در آن کمک می‌کند. این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که معنای حقوقی بعضی کلمات باید به درستی به کار روند و این کار از عهده وکلا و مشاورین حقوقی بر می‌آید.

اگر برای مشورت با یک مشاور حقوقی منتظر بمانید تا در مورد توافقی مذاکره کرده باشید، ممکن است در مورد حقوق قانونی خود با شگفتی‌هایی روبرو شوید که می‌تواند تعهد شما را به توافقی که اخیراً با آن مذاکره کرده‌اید تضعیف کند. بازگشت به میانجیگری و تلاش برای مذاکره مجدد در مورد توافق در آن نقطه اغلب فاجعه‌آمیز است.

وکلا و میانجیگری طلاق

برای استفاده از میانجیگری طلاق نیازی به داشتن وکیل نیست، اما در اینجا نحوه مشورت با یک مشاور حقوقی می‌تواند به شما کمک کند. برای مثال تکلیف درخواست طلاق از طرف زن در صورت مخالفت مرد چه خواهد بود؟

مشاور حقوقی نوع خاصی از وکیل است. کسی که مایل است به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از روند میانجیگری با شما مشورت کند. در حالی که وکلای تجارت مدت‌هاست نقش مشاور را برای مشتریان خود ایفا می‌کنند، وکلای طلاق عادت دارند کل پرونده را در دست بگیرند و رسیدگی کنند.

به همین دلیل بسیاری از وکلایی که در زمینه طلاق تخصص خاصی دارند، حاضر نیستند به عنوان مشاور در حاشیه بمانند. از آنجایی که میانجیگری توسط زوج‌های طلاق بیشتر می‌شود، نیاز به مشاوره وکلا نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، با افزایش تقاضا برای میانجیگری طلاق، بسیاری از وکلای طلاق در حال تبدیل شدن به میانجیگری هستند.

هزینه‌های مشاوره حقوقی

اکثر وکلای طلاق هزینه جلسات مشاوره را به صورت ساعتی دریافت می‌کنند. بسیاری از آنها همچنین انتظار دارند که برای پوشش هزینه شروع یک پرونده اعتراضی، یک پیش‌پرداخت بزرگ اولیه (پیش سپرده) چند صد هزار تومانی پرداخت شود. از آنجایی که امیدواریم میانجیگری پرونده شما منجر به توافق برای طلاق غیرقابل اعتراض شود، نباید مجبور به پرداخت مبلغ زیادی باشید.

مشاور طلاق تلفنی

زوجین می‌توانند مشاوره پیش از طلاق را از طریق تلفن نیز انجام دهند. مشاوره حقوقی از راه دور یکی از خدمات ارزنده مؤسسه حقوقی دادسو است. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی (021-91079103) یا آنلاین (از راه شبکه‌های اجتماعی: تلگرام، اینستاگرام و واتس‌اپ) انجام می‌شود.

سیستم پاسخگویی این مؤسسه، عزیزان را با بهترین مشاوران حقوقی مرتبط خواهد ساخت و اگر به اطلاعات بیشتری نیاز باشد، آنها را به بهترین وکیل طلاق در حوزه مورد نظر ارجاع می‌دهد.

مشاور طلاق رایگان

همان‌طور که گفتیم، مشاوره پیش از طلاق را حتی بدون مراجعه به مؤسسات حقوقی هم می‌شود انجام داد. با تماس با مؤسسه مورد نظر و شرح مسئله حقوقی خود می‌توانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با کلیک بر دکمه‌های تماس در وب‌سایت دادسو و یا برقراری ارتباط با شماره تلفن‌های در شده، مشکل خود را بیان کنید. کارشناسان در واحد پشتیبانی سؤالات شما را پاسخ خواهند داد.

بهترین مشاور طلاق در تهران

بهترین مشاور حقوقی احتمالاً یک وکیل دارای مجوز وکالت خواهد بود. کسی که بدون توجه به هزینه به مشاوره تمام جوانب حقوقی پرونده را تحلیل کند و تلاش می‌کند بهترین راه‌حل را به مراجعین خود نشان دهد.

در مؤسسه دادسو شما می‌توانید از مشورت و راهنمایی کادری مجرب از مشاورین و متخصصین در حوزه‌های مختلف کمک بگیرید و حل مشکلات و مسائل پرونده خود را با خیال راحت به آنها بسپارید.

مشاورین حقوقی دادسو برای طلاق

سرویس‌ها و خدمات مربوط به مسائل حقوقی خانواده بسیار گسترده است. همه امور مربوط به خانواده در مؤسسه دادسو به صورت دسته‌بندی و مجزا برای ارائه خدمات فراهم شده است و آماده خدمت‌رسانی به خانواده است.

یکی از این خدمات مربوط به طلاق است. شما می‌توانید پیش از اقدام برای طلاق با مشاوران حقوقی دادسو مشورت کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های خدمت‌رسانی و ارائه کمک، واتس‌اپ است که از این طریق می‌توانید یکی از اعضا را انتخاب و سؤالات خود را مطرح نمایید تا شما را راهنمایی کنند. با توجه به آنچه گفته شد، برای ثبت و پیگیری دادخواست‌ها، وجود وکیل نقش بسزایی دارد.

شما می‌توانید از مشاوره‌های وکلا به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین بهره‌مند شوید. باید در انتخاب بهترین مشاور حقوقی طلاق برای جدایی یا با تجربه ترین وکیل برای نگارش و یا فسخ قراردادها استفاده کنید تا کار به بهترین شکل انجام گیرد.

سوالات متداول

نحوه محاسبه هزینه مشاور حقوقی طلاق چگونه است؟

اکثر وکلای طلاق هزینه جلسات مشاوره را به صورت ساعتی دریافت می‌کنند.

چه راه‌هایی برای استفاده از مشاوره حقوقی رایگان وجود دارند؟

هرچند بسیاری از وکلا نیز مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کنند. مشاوره‌های حقوقی رایگان به صورت تلفنی و آنلاین صوت می‌گیرند.

4.4/5 - (19 امتیاز)

طلاق آخرین راه حل برای حل مشکلات زندگی مشترک است. لطفا قبل از اینکه به صورت جدی به طلاق فکر کنید با مشاور خانواده مشورت نمایید. در صورتی که تصمیم شما قطعی است، همکاران ما در دادسو راهنماییتان می کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در تلگرام دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
تحریریه دادسو
این مقاله توسط تیم تحریریه دادسو گردآوری، تنظیم و تحریر شده است. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. در صورت تمایل برای مشاوره با وکیل با دادسو در ارتباط باشید.
یک پاسخ
  1. با فاصله بهترین مشاور طلاق هستید. خیلی خوب پاسخکو بودن مشاوراتون. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *