وکیل طلاق در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند به صورت توافقی از هم جدا شوند.

در صورتی که وکیل طلاق در تهران داشته باشید نیازی به حضور شما در هیچ مرحله‌ای نیست.

این به این معناست که با داشتن وکیل متخصص خانواده بدون نیاز به حضور در جلسات مشاوره و جلسات طولانی دادگاه پرونده طلاق شما پیگیری می‌شود.

وکلای پایه یک دادگستری دادسو با اطلاع دقیق از قوانین طلاق در ایران می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی طلاق توافقی شما را انجام دهند.

همچنین ایرانیان خارج از کشور نیز می‌توانند به وکیل طلاق توافقی ایرانیان خارج از کشور دادسو وکالت دهند تا طلاق آن‌ها بدون نیاز به حضورشان در هیچ مرحله‌ای انجام شود.

در صورتی که به وکیل طلاق توافقی نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

طلاق آخرین راه حل برای حل مشکلات زندگی مشترک است. لطفا قبل از اینکه به صورت جدی به طلاق فکر کنید با مشاور خانواده مشورت نمایید. در صورتی که تصمیم شما قطعی است، همکاران ما در دادسو راهنماییتان می کنند.

بهترین وکیل طلاق

همانطور که گفته شد وکیل طلاق، به صورت تخصصی در زمینه طلاق فعالیت می‌کند و دارای تجربه کافی برای وکالت در پرونده‌های خانواده است.

وکیل طلاق در تهران حتما باید آگاهی کاملی نسبت به موضوعات مهم طلاق از جمله: مهریه، وکالت در طلاق (حق طلاق)، نفقه، هزینه استرداد جهیزیه‌، حضانت فرزند و اجرت المثل داشته باشد. 

توجه داشته باشید در صورتی که مایل به استخدام وکیل هستید، باید حتما وکیل شما پایه یک باشد و کارآموزان وکالت با توجه به اینکه حق اسقاط رای را ندارند، نمی‌توانند پرونده‌ی خانواده مانند طلاق توافقی را وکالت کنند. 

موسسه حقوقی دادسو متشکل از وکلای پایه یک دادگستری است و به صورت تخصصی در زمینه پرونده‌های طلاق فعالیت می‌کند. برای مشاوره با وکلا و کارشناسان حقوقی دادسو از طریق واستاپ در ارتباط باشید.

وکیل طلاق شهر تهران

اگر ساکن تهران هستید شما باید حتما از وکیل طلاق در تهران کمک بخواهید و وکلایی که پروانه وکالتشان برای سایر شهرها است، انتخاب مناسبی برای شما نیست. 

وکیل طلاق، با توجه به تجربه‌اش شناخت کافی از شعب دادگاه‌های خانواده تهران دارد و می‌تواند پرونده شما را به روش بهتری جلو ببرد و احتمال خطا و شکست در پرونده را به حداقل برساند. 

وکیل طلاق در تهران می‌تواند تاثیر بسیاری در روند پرونده شما بگذارد.

مسائل مختلفی مثل وصول و یا بخشش مهریه، شیوه پرداخت اقساط مهریه، بلارجوع بودن بخشش مهریه، قطعی بودن حکم طلاق توافقی و مسائل مربوط به حضانت فرزند از جمله نگرانی‌های مهم متقاضیان طلاق است که با داشتن یک وکیل متخصص خیالشان از این مسائل راحت خواهد بود. 

راهنمای انتخاب وکیل طلاق 

اگر مایل به داشتن وکیل طلاق یا وکیل خانواده برای مشکلات و پرونده طلاق هستید، باید حتما با وکیلتان یک جلسه داشته باشید و نسبت به تجربه و مجوزهای قانونی وکیل تحقیقات کامل را انجام دهید. 

وکیل طلاق در تهران حتما باید پروانه وکالت در تهران را داشته باشد و حتما تجربه انجام چندین پرونده طلاق یکطرفه و توافقی را در کارنامه‌اش داشته باشد. 

دادسو امکان برگزاری جلسه آنلاین با وکیل را با توجه به شرایط پیش آمده فراهم کرده‌اند و دیگر برای جلسه با وکیل نیاز نیست زمان زیادی را صرف رسیدن به دفتر وکالت کنید. البته همچنان امکان برگزاری جلسه حضوری در دفتر دادسو وجود دارد.

پس داشتن تجربه و دانش کافی، مجوزهای لازم و رفتار مناسب با موکل از شروط اصلی انتخاب وکیل طلاق است. 

در این اپیزود، تمامی سوالات احتمالی شما در زمینه طلاق توافقی و حق طلاق پاسخ داده شده است.

وکیل طلاق در غرب تهران

با توجه به جمعیت و بزرگ بودن شهر تهران، بسیاری از موکلین تمایل به امضای قرارداد با یک وکیل در نزدیکی محل کار و یا زندگی خود دارند.

در صورتی که در غرب تهران، مانند سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، گیشا، صادقیه و … زندگی می‌کنید و به دنیال وکیل طلاق در غرب تهران هستید، می‌توانید از خدمات حقوقی و وکالتی دادسو برای طلاق توافقی استفاده کنید. دفتر مرکزی موسسه حقوقی دادسو در سعادت آباد واقع شده و خدمات وکیل طلاق در غرب تهران را به صورت کامل ارائه می‌کند. 

وکیل طلاق در غرب تهران برای افرادی که در غرب تهران زندگی می‌کنند گزینه بهتری است. چرا که پرونده طلاق یکطرفه و طلاق توافقی ساکنین غرب تهران در یکی از دادگاه‌های خانواده غرب تهران رسیدگی خواهد شد.

وکیل طلاق در شرق تهران

اگر محل کار و یا محل زندگی شما در شرق تهران، مانند تهرانپارس، نارمک، مجیدیه و … است، پرونده شما در یکی از دادگاه‌های خانواده شرق تهران رسیدگی خواهد شد و باید وکیل طلاق در شرق تهران داشته باشید. 

همان‌طور که گفتیم امکان برگزاری جلسه آنلاین با وکلای دادسو وجود دارد و در صورتی که در هرکدام از نقاط تهران هستید نگرانی از این بابت برای شما وجود نداشته باشد.

وکیل طلاق در شرق تهران در صورتی که متخصص طلاق باشد، به روشی پرونده را پیش خواهد برد که نیازی به حضور شما در هیچ مرحله‌ای نباشد.

عدم حضور زوجین در مراحل مختلف طلاق یکی از مهم ترین وظیفه های وکیل طلاق در تهران است. برای اطلاع از هزینه وکیل طلاق توافقی می توانید از طریق واتس اپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

وکیل طلاق توافقی در تهران

در صورتی که مایل به انجام پرونده طلاق توافقی هستید و تمایلی به حضور در مراحل مختلف طلاق توافقی مانند جلسات مشاوره، جلسات شورای حل اختلاف و جلسات دادگاه و دفتر ثبت طلاق را ندارید باید وکیل طلاق توافقی داشته باشید. 

نکته مهم در مورد وکیل طلاق توافقی این است که زوج و زوجه نمی‌توانند یک وکیل داشته باشند و هر دو نفر باید به صورت مجزا وکیل داشته باشند. چون در یک دعوای حقوقی، امکان این که وکیل هر دو طرف یک نفر باشد وجود ندارد. 

در صورتی که طرف قرارداد شما یک موسسه حقوقی، مانند دادسو باشد، وکیل هر دو نفر از طرف موسسه مشخص خواهد شد وبا حضور وکیل طلاق در تهران شما نگرانی بابت چنین مسائلی نخواهد داشت. 

مسائل مختلفی مانند مهریه در طلاق توافقی حضانت فرزند و تعیین و تکلیف مهریه در طلاق توافقی باید مشخص باشند و زمانی که شما وکیل طلاق توافقی در تهران داشته باشید، نگران این موارد نخواهید بود و خیالتان از دقیق و درست انجام شدن پرونده راحت خواهد بود.

قرارداد وکیل با موکل برای پرونده طلاق

یکی از مهم ترین دغدغه های موکلین برای داشتن وکیل طلاق در تهران موضوع قرارداد شفاف و حرفه‌ای با وکیل است. در حال حاضر وکلا برای انعقاد قرارداد با موکل در هر نوع پرونده‌ای از جمله طلاق باید از طریق سامانه ثنا اقدام کنند.

سامانه ثنا در سال ۱۳۹۵ برای ابلاغ اوراق قضایی، ارسال انواع اظهارنامه و ثبت دادخواست ارائه شد. همچنین از سال 1399 قرارداد وکالت بین وکیل و موکل باید به صورت آنلاین در سامانه ثنا ثبت شود. 

برای این کار وکیل باید اطلاعات موکل را در سامانه کاربری وکلا درج کند و بعد از آن وکالتنامه و حدود اختیارات وکیل را مشخص کند.

بعد از تنظیم جزئیات قرارداد، از طریق سامانه ثنا یک پیامک به موکل ارسال می‌شود که حاوی اطلاعات قرارداد و رمز موقت ثنا می‌باشد. در صورتی که موکل مایل به انعقاد این قرارداد باشد، باید رمز موقت ارسال شده را به وکیل طلاق در تهران ارسال کند تا وکیل کد را در سامانه قراردادهای الکترونیک ثنا ثبت کند.

بعد از ثبت رمز، قرارداد وکالت بین موکل و وکیل تنظیم می‌شود و قانونا وکیل از طرف موکل وکالت خواهد داشت تا برای مور طلاق اقدام کند. تمامی قرارداد های موکلین دادسو از طریق سامانه ثنا و زیر نظر مستقیم قوه قضائیه تنظیم می‌شود.

انواع طلاق

طلاق در ایران عموما به دو روش انجام می‌شود:

  • طلاق توافقی:

در این شرایط زوجین برای طلاق توافق دارند و سریع‌ترین روش طلاق است.

  • طلاق یک طرفه:

طلاق یک طرفه که به دو حالت طلاق از طرف زن و طلاق از طرف مرد وجود دارد.

براساس قانون حق طلاق با آقا است و هر زمان بخواهد می‌تواند برای طلاق از طرف مرد اقدام کند.

اما بانوان در صورتی که درخواست طلاق داشتبه باشند باید برای طلاق با داشتن حق طلاق و یا طلاق با شرایط عسر و حرج اقدام کنند.

برای اطلاعات بیش‌تر و مشورت با وکیل طلاق توافقی در تهران، وکیل طلاق از طرف زن و مرد پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

سوالات متداول

برای طلاق توافقی حتما باید وکیل داشته باشیم؟

داشتن وکیل برای طلاق اجباری نیست. اما در صورتی که وکیل داشته باشید نیازی به حضور شما در هیچ یک از مراحل نیست و وکیل بسیار سریع‌تر روند طلاق را پیگیری می‌کند.

آیا از خارج از ایران می‌توانیم وکیل طلاق در تهران بگیریم؟

بله، شما می‌توانید از طریق سامانه میخک یا ثنا به وکیل در ایران وکالت دهید تا پیگیر پرونده شما باشد.

دادسو چیست؟

دادسو یک موسسه حقوقی است که تمامی مجوزهای لازم را از کانون وکلای دادگستری مرکز، قوه قضاییه و اداره ثبت اسناد اخذ کرده است. دادسو کلیه خدمات حقوقی، وکالتی و کنسولی را به ایرانیان داخل و خارج از کشور ارائه می‌کند.

چگونه می‌توانم با دادسو در ارتباط باشم؟

شما می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۹۱۰۳ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. همکاران ما با حوصله پاسخگوی شما هستند.

چگونه می توانم با وکلای دادسو جلسه داشته باشم؟

جلسات مشاوره وکلای دادسو به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. برای برگزاری جلسه با وکلای دادسو با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید تا برای شما وقت ملاقات تنظیم کنند.

5/5 - (6 امتیاز)

طلاق آخرین راه حل برای حل مشکلات زندگی مشترک است. لطفا قبل از اینکه به صورت جدی به طلاق فکر کنید با مشاور خانواده مشورت نمایید. در صورتی که تصمیم شما قطعی است، همکاران ما در دادسو راهنماییتان می کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در تلگرام دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار دادسو را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
تحریریه دادسو
این مقاله توسط تیم تحریریه دادسو گردآوری، تنظیم و تحریر شده است. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. در صورت تمایل برای مشاوره با وکیل با دادسو در ارتباط باشید.
6 پاسخ
  1. سلام
    با توجه به اینکه همسرم اموالی ندارد و میخواهم مهریه را از حقوق کارمندی ایشان بگیرم، حق الوکاله برای گرفتن مهریه چه مقدار خواهد بود؟
    ممنون

    1. سلام، وقت بخیر
      لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید شما را راهنمایی می‌کنند.

  2. من خیلی برای وکیل طلاق در تهران گشتم. هیچ کی قد شما خوب توضیح نداده بود.

    1. سلام، وقت بخیر.
      لطفا با شماره های دادسو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *